Marko Osmakcic

Vaš odnos sa nadređenima se popravlja. SKANDALOZNO Osmakčić u Zadruzi PRETUKAO VIKI ona ne prestaje da plače.


Pin On Muzika

Aufnahmen zeigen wie er die Frau packt würgt und dann zu Boden.

. 13 hours agoEx-Bachelorette-Kandidat Marko Osmakcic ist in einem serbischen TV-Format ausgerastet und ist auf seine Freundin losgegangen. Njih dvoje se nisu obazirali što su oko njih bili zadrugari već su se sve vreme smejali. Inače Viktorija Mitrović i Marko Osmakčić dotakli su dno kada su u rijalitiju Zadruga imali sks naočigled svih ukućana dok im je Era Ojdanić pevao.

- Ti bi se jeo za dinar. Glavna tema je proširenje saradnje i potpisivanje ugovora. Od siline udaraca se ONESVESTILA VIDEO Marko Osmakčić se u Zadruzi po ko zna koji put iznervirao i napao Vikoriju Viki Mitrović koja je od jačine njegovih udaraca završila na podu.

SKANDALOZNO Osmakčić u Zadruzi PRETUKAO VIKI ona ne prestaje da plače. Očekuje vas uspeh u kreativnim zanimanjima i radu sa klijentima. Sada se Viki žestoko sukobila sa Irmom Serjanić koja ju je žestoko isponižavala.

Od siline udaraca se ONESVESTILA VIDEO Marko Osmakčić se u Zadruzi po ko zna koji put iznervirao i napao Vikoriju Viki Mitrović koja je od jačine njegovih udaraca završila na podu. Pripremi se ljudi će da te navode. Printscreen - Ja nisam materijalista - drao se Marko.

Ni jedan čovek sa mojim veštičarenjem diplomirani vrag a ni jedna žena ni čovek zbog mene nije zaplakao a ti razmisliDrugi je moj drug Zola puštam ja nema veze ali koliko sam ja spustila loptu jer su prošle naše svađe. Ponosni ste na svoje do sada postignute poslovne rezultate a uskoro vas očekuje unapređenje.


Dominic Thiem Photostream Sport Tennis Rod Laver Arena Tennis


Viki I Marko U Zestokom Sukobu Osmakcic Zapenio Kao Nikad Do Sada In 2022 Sada Talk Show Viki

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel